חדר כושר ובריאות – לא תמיד הולך ביחד… – חלק 2

עד כאן הכל נפלא, אז מה הם החסרונות?

החסרון הגדול ביותר של ריצות ארוכות הוא
בפגיעה בעצמות הרגלים.

אם יצא לכם להיות פעם בחדר הכושר כאשר
המוזיקה כבתה לרגע קט אז בוודאי שמעתם את רקיעות הרגלים החזקות שהגיעו מאזור
ההליכונים – הרקיעות הן תוצאה של חבטות והתנגשות ישירה עם הקרקע.

נכון, אמנם לאחר מספר חודשים של פעילות
גופנית עצמות הרגלים מתחזקות אולם אם סיבולת הריאה שלכם מאפשרת לכם לרוץ קילומטרים
רבים עוד בטרם שהעצמות התחזקו ואם לא הקפדתם לבנות בתוכנית האימונים שלכם "סרגל מאמצים"
נכון אז אתם צפויים לקבל שברי הליכה – מעיין סדקים קטנים בעצמות כף הרגל שישביתו
אתכם מאימונים למשך זמן רב.

הרמת משקולות

כל מתאמן מכיר את ההרגשה הממכרת של
התםתחות השרירים בזמן שמרימים משקולות.

פתאום, כיף להסתכל במראה וכיף הרבה יותר
להוריד חולצה בים אבל להתמכרות הזו, כמו לכל התמכרות, יש גם לא מעט תופעות שליליות
– עמוד השדרה עלול להפגע כתוצאה מהרמה לא נכונה של משקלים גבוהים והריתוק הכפוי
למיטה בוודאי לא יסייע לכם להתחטב.